BESTILLING:
                Vinduespudsning kan bestilles via e-mail [email protected] eller
                    på telefon 40 27 27 03. Telefonen er åben alle ugens dage 8-16.
                
                PRISER:
                Priser givet via e-mail eller over telefonen er vejledende. Vores medarbejdere giver dig
                    altid
                    en endelig pris, når vi har set dine vinduer. Hvis du ikke er tilfreds med prisen, har du
                    selvfølgelig lov til at takke nej, inden vi påbegynder arbejdet.
                
                BETALING:
                Du betaler først, når vi er færdige med opgaven. Du kan betale online vha. kort eller
                    via MobilePay.
                    Vi sender en regning via e-mail eller lægger den i postkassen, som skal betales inden for 8 dage.
                
                MANGLENDE BETALING:
                Vi håber, at du husker at betale din regning til tiden. Det gør oplevelsen bedre for os
                    alle.
                    Regninger skal betales inden for 8 dage. Herefter modtager du en påmindelse, som giver dig
                    yderligere 48 timer til at betale. Har du stadig ikke betalt, vil den første rykker på 100 kr.
                    blive sendt. Efter yderligere 10 dage sender vi rykker nr. 2 og pålægger igen 100 kr. i
                    rykkergebyr. Efter yderligere 10 dage sender vi rykker nummer 3 og pålægger yderligere
                    100 kr. i rykkergebyr og vi forbeholder os retten til opsige jer som kunde uden varsel samt
                    videregive sagen til inkasso.
                
                AFBESTILLING:
                Du kan afbestille indtil ugen før den aftalte uge. Hvis du afbestiller for sent,
                    opkræver vi et
                    gebyr på 200 kr. inkl. moms.
                
                HVIS DU FORTRYDER:
                Du har fortrydelsesret helt frem til ydelsen påbegyndes. 
                HVAD SKAL DU INFORMERE OS OM PÅ FORHÅND?
                Det er vigtigt, at du informerer os på forhånd, hvis der er særlige vilkår, der kan
                    besværliggøre eller umuliggøre vores arbejde.
                
                Hvis du ikke på forhånd har informeret os om de særlige omstændigheder, og vi ikke er i
                    stand til at udføre arbejdet, kan vi kræve kompensation til at dække vores medarbejderes
                    tidsforbrug og transportomkostninger.
                
                Følsomme vinduer:
                Informer os, hvis du har følsomme vinduer (f.eks. vinduer med skrøbeligt glas eller
                    gamle
                    vindueskarme), så vi kan vurdere, om vi vil påtage opgaven. Sker der skade på ruden eller
                    dele af vinduet som følge af dennes skrøbelige tilstand eller iboende fejl og mangler,
                    fralægger vi os ansvaret for eventuelle skader som følge deraf.
                
                Afrensning:
                Fortæl os på forhånd, hvis dine vinduer kræver mere end blot almindelig vinduespolering
                    for at blive rengjort. Det kan f.eks. være hvis de er plettede med cement, lim, maling eller
                    lignende substanser, som kræver, at vi tager skarpe redskaber og/eller kemikalier i brug for
                    at rense af.
                
                Ved afrensning (f.eks. af mørtelrester, kalk, maling etc.) er der en uundgåelig risiko
                    for, at
                    vinduerne enten allerede er ridsede eller lettere kan blive det. Mange gange er vinduerne
                    blevet ridsede inden vinduespudseren går i gang, men ridserne bliver først synlige, når
                    vinduespudseren har udført sit arbejde. Vi fraskriver os derfor ethvert
                    ansvar ved evt. ridsede vinduer ved udført afrensning. Vi står dog selvfølgelig klar med en
                    vurdering og gode råd, inden vi går i gang.
                
                HVAD SKAL DU GØRE, INDEN VI KOMMER?
                Dit hus er vores arbejdsplads. Derfor er det vigtigt, at du sørger for, at arbejdsforholdene er i
                    orden. Inden vi ankommer, skal du sikre, at vi har fri adgang til alle vinduer. Både af hensyn
                    til vores egen sikkerhed. Men også for, at vi ikke risikerer at skade dine private ejendele.
                    Inden vi kommer, skal du:
                
                
                    - Fjerne møbler og andet inventar foran vinduerne.
- Rydde vindueskarmene, så de er helt tomme.
- Nedtage gardinstænger og andet, der forhindrer os fri adgang til vinduet.
Hvis du ikke har sørget for fri adgang til vinduerne, inden vi kommer, må vi bede dig fjerne
                    tingene, før vi kan gå i gang. Dette giver os forsinkelser i arbejdet, som vi derfor må
                    kompensere for ved at pålægge et gebyr.
                
                Hvis du ønsker, at vi udfører arbejdet på trods af, at der ikke er ryddet tilstrækkeligt af for
                    ting og inventar, fralægger vi os alt ansvar for eventuel beskadigelse af disse ejendele.
                
                Ligeledes må du forvente, at den leverede vinduespolering kan blive af forringet
                    kvalitet.
                ÆNDRINGER I TID:
                Vi bestræber os på at komme i løbet af den planlagt uge, men det er muligt at vi nogle tilfælde
                    kommer ugen før eller ugen efter.
                
                Såfremt frostvejr eller andre uhensigtsmæssige vejrforhold ikke tillader os at udføre
                    arbejdet, forbeholder vi os retten til at aflyse din booking samme dag uden varsel.
                HVIS DU ER UTILFREDS:
                Hvis du mod forventning oplever, at vores service har været mangelfuld, eller at der er sket
                    skader som følge af vores ydelse, beder vi dig hurtigst muligt – og senest 24 timer efter
                    opgaven er udført – kontakte os på telefon 4027 2703 eller e-mail
                    [email protected]
                
                Dog beder vi dig så vidt muligt om at fortælle os om din utilfredshed ansigt til ansigt, inden vi er
                    taget afsted, så vi kan gøre arbejdet færdigt med det samme.
                Du har ret til at få udbedret eventuelle mangler, som kan tillægges ydelsens
                    beskaffenhed,
                    med mindre der er tale om egne omstændigheder eller andre ydre omstændigheder, som vi
                    ikke kunne have forudset og som vi efter dansk ret ikke kan blive gjort ansvarlige for.
                    Hvis du mener, vi har beskadiget dit vindue, skal du rapportere skaden.
                
                FORBEHOLD FOR ÆNDRINGER:
                Vi forbeholder os retten til at ændre og opdatere vores regler og betingelser.
                PERSONDATAPOLITIK:
                Vi registrerer dine personoplysninger med det formål at kunne levere ydelsen til dig.
                    Oplysninger afgivet til os videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og
                    vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.